Kundeombud
Vi ønsker at du som kunde alltid skal være fornøyd med oss og våre tjenester. Det er også en selvfølge for oss å benytte oss av alle synspunkter, ideer og klager som vi mottar fra deg som kunde. Din tilbakemelding vil hjelpe oss med å forbedre oss.
Men noen ganger oppstår det misforståelser og noen ganger gjør vi feil. Vårt kundeombud har som oppgave å koordinere og upartisk revurdere meldingen du har mottatt. På denne måten forbedrer vi våre produkter, tjenester og service - og du vil forhåpentligvis bli en mer fornøyd kunde.
Hvis du er misfornøyd med hvordan saken din er blitt håndtert, ber vi deg først kontakte den aktuelle advokaten eller Lexly på telefon 628 27 573 eller e-post info@lexly.no. De er opptatt av å ordne opp i problemer eller misforståelser som har oppstått.
Hvis du, etter å ha kontaktet oss, ikke er fornøyd med håndteringen av saken din, anbefaler vi at du kontakter vårt kundeombud som vil ta saken din til etterretning, undersøke saken og se om det er mulig å finne en løsning. Vårt kundeombud er ansatt i Lexly, men arbeider upartisk.
Du er også velkommen til å gi din tilbakemelding til oss som selskap. Vi streber alltid etter å bli bedre og trenger derfor din hjelp til å fortelle oss hva du synes vi er gode på og hva du tror vi kan gjøre enda bedre.
Kontakt vårt kundeombud
Send en e-post til nour.younes@lexly.com og beskriv hva som har skjedd i tidligere kontakter hos oss, hvorfor du ikke er fornøyd og hvordan du ønsker at vi skal løse saken din.
For at vi skal kunne hjelpe deg med en personlig sak, må du skrive inn person- og kontaktinformasjon: navn, personnummer, adresse (inkl. postnummer og poststed) og telefonnummer (som saken gjelder).